همطاف مشتری عزیز دُردانه بانک مسکن است
سلام
زمستان نُه
مشترک گرامی از این پس صرفا برای تراکنشهای واریز و برداشت با مبلغ بیشتر از 15هزار تومان
پیامک ارسال میشود.
تقریبا یک سال و اندی پیش پیامکی مشابه جمله بالا دریافت کردیم
همان روزها گفته شد: هر پیامک برای بانک بین ٩-٨ تومان هزینه دارد. یعنی روزانه، حداقل، یکصدمیلیون تومان بابت این پیامکها هزینه میشود!
سایر بانکها نیز با تغییراتی این قطع ارسال پیامکی را اعمال کردند.
تا
شنبه همین هفته 23دیماه، وقتی برای خرید نارنگی، کارت کشیدم صدای آشنای دریافت پیامک رو شنیدم. برای 32000 ریال (مبلغ خُرد!) بانک مسکن بزحمت افتاده بود و خبر کسر مبلغ رو اطلاع رسانی کرد!
و باز برای 40000 ریال و 95000ریال و ... دینگ دینگ... دینگ دینگ
با بانک تماس گرفتم و پرسیدم چه خبر؟ که کارمند مربوطه بی اطلاع بید و گفت هنوووز بخشنامهای برای وصل خدمات دریافت نکردند. لابد من عزیز دُردانهام
حالا اینکه آن روزگار! بانکها به صرافت افتادهاند دخل و خرج خود را کنترل کنند یک طرف ماجرا
و
اینکه امروزه چرا دوباره ناگهانی بدون اطلاع رسانی به مشتری، پیامکهای مبالغخُرد وصل شده یک طرف!
...
ابتدا که رایگان بود.
بعد هر 6ماه مبلغ پنجهزارتومان کسر شد
یعنی الان برای ارسال پیامک واریز - برداشتِ مبالغ خُرد! چقدر از مشتری طلب خواهندکرد؟
شایدم بازار خراب است و برای جلب مشتری برگشتهاند به خدمات رایگان پیامکی؟
ها؟؟
پس از پیگیری مجدد نوشت:
تعداد تراکنش ها بیش از حد مجاز، از کارت دیگری استفاده کنید.
و
بانک شما محدودیت تعداد تراکنش روزانه دارد! از کارت دیگری استفاده کنید.
دیروز-چهارشنبه، این پیغامها رو دریافت کردم. وقتی شعبه مربوطه همچنان اظهار بی اطلاعی کرد مستقیما با قسمت ارتباطات شعبه مرکزی تماس گرفتم.
خانم پاسخگو، درباره دریافت پیامکها برای مبالغ خُرد! کلافه گفت برای همه به همین صورت شده! برای خود ما هم می آید(حرفی از علتش نزد) و برای محدودیت تراکنش ها هم مطلعمان کرد که:
روزانه فقط 5بار خرید شارژ و 6بار پرداخت قبض سهمیه داریم!
خداییش همطاف بیشتر از این سهمیه هم نیاز نداردها. فقط بینیام بوهایی رو شنیده و بس کنجکاوست...